Nissan Leaf 62kWh Tekna 62kWh 385km (WLTP)

Nu nog uit voorraad leverbaar met 4% bijtelling!

€ 679,- € 579,- per maand

Op basis van 20000 km/jr en 54 mnd.

Karel 2 Karel 2

U zit nergens aan vast!

De Nissan Leaf 62kWh Tekna 62kWh 385km (WLTP)

Nu beschikbaar de laatste Nissan Leaf's met 4% bijtelling.
Vanaf € 579,- per maand op basis van 54 maanden en 20.000km per jaar.
Zeer beperkt beschikbaar in Dark Grey en Brilliant Black. 

Netto bijtelling vanaf € 62 per maand.

Specificaties

Motor 217PK
Brandstof Elektrisch
Vermogen 62kWh
Verbruik 385km (WLTP)
Deuren 5 deuren

De Nissan Leaf 62kWh Tekna 62kWh 385km (WLTP) voor maar € 19,30 per dag!!

Hoe gaat het proces?

image
1. Afgestemd op jouw wensen

Met onze medewerker stemt u uw wensen af.

image
2. Aanbod op maat

U ontvangt een persoonlijk aanbod, helemaal op maat

image
3. Gratis thuis afgeleverd

Tijd om te genieten van uw nieuwe lease auto!

APK

Heeft u een personenauto of een lichte bestelauto die rijdt op benzine, dan bent u wettelijk verplicht om na vier jaar, vervolgens na twee jaar en nadat de auto 8 jaar oud is, jaarlijks uw auto APK (Algemene Periodieke Keuring) te laten keuren. Rijdt u een auto op diesel of LPG, dan bent u wettelijk verplicht om na drie jaar en vervolgens elk jaar, uw auto APK te laten keuren. U ontvangt hierover bericht van ons. Desondanks bent u, als berijder, zelf verantwoordelijk voor het op tijd aanbieden van de auto voor de keuring bij de officiële merkdealer.

Let op!

Vanwege eventuele wachttijden bij de dealer is het belangrijk tijdig een afspraak te maken. In veel gevallen kunt u de APK combineren met een onderhoudsbeurt.

Banden

Het is belangrijk dat u regelmatig de bandenspanning checkt. Wij kunnen ons voorstellen dat u dit liever aan een specialist overlaat. Om die reden hebben wij speciale afspraken gemaakt met Euromaster. U kunt daar zonder afspraak uw banden laten inspecteren en als het nodig is worden ze vervangen. Kijk op www.euromaster.nl voor de vestigingen of bel 088-00 656 00.

Brandstofdeclaratie

Als u in het bezit bent van een Lease- of huurcontract met brandstofpas, kan het onverhoopt gebeuren dat u zonder tankpas moet tanken. Dit is geen enkel probleem bij Personal Car Lease. Als u na het afrekenen het bonnetje bewaart, kunt u het bedrag declareren via het declaratieformulier. U kunt tot drie maanden terug uw brandstofdeclaraties indienen.

Dit kunt u doen door middel van het invullen van het declaratieformulier. Deze kunt u hier downloaden:

Welke brandstofpassen zijn er?

Brandstofpas

Nooit meer betalen met contact geld en het voordeel van een minimale administratieve handeling. Dat is de brandstofpas: gemak voor alle betrokkenen. Kortom, een snel en betrouwbaar betaalmiddel voor alle soorten brandstof en motorolie op benzinestations. De brandstofpas kan naast gebruik in Nederland eveneens, op uw verzoek, worden uitgebreid met internationaal gebruik.

NATIONALE BRANDSTOFPAS

Met de Nationale brandstofpas kunt u op rekening tanken bij alle aangesloten tankstations in Nederland (meer dan 3500).

INTERNATIONALE BRANDSTOFPAS

De snelweg houdt niet op bij de grens. Als u zakelijk regelmatig in andere Europese landen moet zijn, wilt u uw brandstofpas ook daar kunnen gebruiken. De internationale brandstofpas maakt het mogelijk om ook in het buitenland elektronisch af te rekenen. Met deze brandstofpas heeft u toegang tot het grootste merkonafhankelijke tankstation-netwerk in Europa door de samenwerking met DKV. De pas heeft twee magneetstrips: de ene (Multi Tank Card) zijde gebruikt u binnen Nederland, de andere (DKV) zijde gebruikt u bij meer dan 30.000 tankstations in het buitenland.

Hoe ben ik een goed huisvader voor mijn auto?

Voorkom onverwachte en vervelende verrassingen met uw auto door regelmatig zelf controle uit te voeren:
• Controleer regelmatig het peil van o.a.:
- olie;
- koelvloeistof;
- remvloeistof;
• Controleer regelmatig de bandenspanning;
• Reinig en/of was regelmatig uw auto. Zowel van binnen als van buiten. Door uw auto schoon te houden blijft de lak goed en heeft u schonere lucht als u rijdt.

Hulp onderweg in het buitenland

ASSISTENTIE IN HET BUITENLAND

Bij pech, ongeval of diefstal in het buitenland zorgt de PCL Hulpdienst voor:
• (Nood)reparatie ter plaatse;
• Wanneer reparatie ter plaatse niet mogelijk is, wordt transport geregeld naar de dichtstbijzijnde dealer. Als er geen dealer in de redelijke nabijheid van de strandingplaats is, zal uw auto naar de dichtstbijzijnde vakbekwame reparateur worden gebracht.

REPARATIES LANGER DAN 24 UUR IN HET BUITENLAND

Als blijkt dat uw auto niet binnen 24 uur kan worden gerepareerd, zorgt de PCL Hulpdienst voor een passende oplossing. Dit kan zijn:
• De thuisreis voor de inzittenden naar één adres in Nederland per trein (2e klasse) of per vliegtuig (economy class) als de reis langer duurt dan 6 uur en de kosten van de treinreis niet worden overschreden en alsmede het vervoer per taxi van en naar dichtstbijzijnde spoorwegstation of vliegveld;
• Of vervangend vervoer gedurende de tijd van de reparatie met een maximum van 10 dagen en met een maximum van € 680,- inclusief BTW;
• Of, als u de reparatie af wilt wachten, een hotelovernachting gedurende de tijd van de reparatie met een maximum van € 68,- per persoon per nacht (op basis van logies en ontbijt) en met een maximum van 5 nachten, alsmede taxivervoer van waar uw auto zich bevindt en terug.

Hulp onderweg in Nederland

In geval van pech, een ongeval of diefstal,  kunt u 24 uur per dag gebruik maken van de PCL (Personal Car Lease) Hulpdienst:

  • 088  646 46 00 (vanuit Nederland)
  • +31  88 646 46 00 (vanuit het buitenland)

ASSISTENTIE IN NEDERLAND

  • Bij Pech, ongeval of diefstal zorgt de PCL Hulpdienst voor het volgende:
  • (Nood) reparatie ter plaatse.
  • Als reparatie ter plaatse niet mogelijk is, wordt transport geregeld naar de dichtstbijzijnde dealer.
  • Buiten kantoortijden zal de PCL Hulpdienst zorgen voor de stalling van uw auto op een veilige plaats voordat de auto de volgende dag naar de reparateur wordt gebracht.

REPARATIES LANGER DAN 24 UUR IN NEDERLAND

Als blijkt dat uw auto niet binnen 24 uur kan worden gerepareerd, dan zorgt de PCL Hulpdienst voor:
  • Een vervangende auto voor maximaal 5 dagen;
  • Of een treinticket (vanuit Nederland) 2e klasse voor de terugreis;
  • Of vervoer per taxi indien geen andere vervoersmogelijkheid beschikbaar is voor de thuisreis.

Hoe werkt het inleveren van mijn leaseauto?

Als uw leaseperiode is afgelopen, dan is het belangrijk dat u minimaal 5 werkdagen voor de gewenste innamedatum, telefonisch contact opneemt met Personal Car Lease voor het maken van een afspraak om de auto in te leveren, telefoonnummer: 088 - 6464696. De auto wordt op een door u gewenste locatie in Nederland door een expert officieel ingenomen en door een chauffeur opgehaald.

DE EXPERT HANDELT DE VOLLEDIGE INNAMEPROCEDURE AF:

  • Er wordt samen met u een innamerapport opgesteld. Op dit rapport vermeldt de expert de eventueel aanwezige acceptabele en niet acceptabele schades en manco's (bijvoorbeeld het ontbreken van de kentekenpapieren of reservesleutel). Zie hier de werkwijze.
  • Er worden diverse foto's van de auto gemaakt.
  • De auto wordt vervolgens door een chauffeur getransporteerd naar Personal Car Lease.
  • De expert stelt een uitgebreid inspectierapport op. Dit rapport ontvangt u ongeveer 5 werkdagen nadat de auto geïnspecteerd is, per e-mail van Personal Car Lease .  

LET OP:

Schade die niet of niet op tijd is gemeld via het schadeaangifteformulier is niet verhaalbaar op de verzekeringsmaatschappij. Dat betekent dat alle geconstateerde schades bij inname, welke vooraf niet gemeld zijn, in rekening kunnen worden gebracht. Als u schade constateert adviseren wij u deze middels een schadeformulier kenbaar te maken. Op deze wijze kunt u doorbelastingen boven het eigen risico voorkomen.

Onderhoud

Het is belangrijk dat u uw auto op tijd aanbiedt voor onderhoud, reparatie en/of APK (Algemene Periodieke Keuring) bij een officiële merkdealer. Ook als er een defect optreedt aan uw auto, vragen wij u de auto zo spoedig mogelijk te laten repareren bij de officiële merkdealer.

Wat te doen bij ruitschade?

Heeft u ruitschade als gevolg van steenslag, dan hoeft u dit niet bij de verzekeringsmaatschappij te melden. Wij raden u aan om zo snel mogelijk contact op te nemen met Autotaalglas via het gratis service nummer 0800-0828 of via www.autotaalglas.nl . Via het servicenummer wordt u doorverbonden met de dichtstbijzijnde vestiging. Voor een snelle afhandeling door Autotaalglas dient u de Groene Kaart te overleggen.

Reparatie in het buitenland

Als u onverhoopt een reparatie aan de auto in het buitenland moet laten uitvoeren, dan is het belangrijk dat u vooraf contact opneemt met Personal Car Lease (telefoonnummer:+31 20 640 46 96). Of u belt met onze hulpdienst (telefoonnummer: + 31 20 851 22 51). De kosten voor de benodigde reparatie dienen ter plekke door u te worden voldaan. U kunt deze kosten bij Personal Car Lease declareren op basis van de originele factuur.

Wat te doen bij schade?

Heeft u schade aan uw auto? Of is er misschien in uw auto ingebroken? Dat is altijd heel erg vervelend en het kan helaas een keer gebeuren. Om te voorkomen dat de verzekeringsmaatschappij de schade niet accepteert, is het belangrijk dat u:

  • binnen 24 uur een melding doet bij Personal Car Lease via onderstaand formulier;
  • het schadeaangifteformulier aan de voor- én achterzijde invult en ondertekent. 
  • binnen 48 uur het ingevulde schadeaangifteformulier versturen/uploaden naar PCL (óók als het niet uw schuld is of als er geen andere partij bij de schade betrokken is). U kunt het formulier ook online uploaden in het onderstaande schadeformulier;
  • bij inbraak en diefstal binnen 48 uur aangifte doet bij de politie. Dat kan via www.politie.nl of telefonisch op 0900-8844.

Wat te doen bij schade zonder tegenpartij?

Is uw voertuig beschadigd geraakt door een ander onbekend motorvoertuig? Wellicht komt u in aanmerking voor het Waarborgfonds. Hierbij is het belangrijk om de juiste richtlijnen te volgen. Om in aanmerking te komen voor het Waarborgfonds dient u binnen 48 uur aangifte te doen bij de politie. Tevens moet er minimaal 1 getuige zijn die kan verklaren dat het voertuig zonder schade werd geparkeerd en later met schade werd aangetroffen, zonder dat tussentijds met het voertuig werd gereden.

Winterbanden

Naast de normale banden is het mogelijk om gebruik te maken van winterbanden. De laatste jaren is dit zeer veel in het nieuws aangezien een aantal EU-landen het gebruik verplicht stelt. In Nederland is het tot op heden nog niet verplicht. Er is veel correspondentie beschikbaar over de toename van veiligheid wanneer gebruik gemaakt wordt van winterbanden. 

Indien winterbanden zijn opgenomen in uw leasecontract, dan adviseren wij u om vanaf november tot en met maart te rijden met winterbanden. Voor het laten monteren en omwisselen van de (winter)banden kunt u contact opnemen met Euromaster via telefoonnummer: 088-00 656 00.

Wilt u meer weten over de winterbandenregeling, informeert u dan bij uw accountmanager van Personal Car Lease.